marketing
fot. pixabay.com

Mocno żyjemy już świętami Bożego Narodzenia. To czas magiczny i rodzinny. Jednak nie zapominajmy o tym, że po świętach, nadejdzie Nowy Rok i nowe wyzwania. I niestety o klienta trzeba postarać się już teraz, a nie zostawiać to na ostatnią chwilę, gdy będziemy musieli zapłacić rachunki za prąd lub czynsz. Niektórzy są przekonani, że klienci sami się znajdą i trafią do nas jak po nitce do kłębka.

Niestety na rynku pracy, konkurencja rośnie. Możemy spotkać mnóstwo ogłoszeń z konkurencyjnych firm, które dla naszego pecha – przyciągają rzeszę klientów. Nam już nie wystarczają ogłoszenia wieszane na tablicy ogłoszeń?

Najwyższa pora sięgnąć po coś więcej. Dziś przedstawimy Ci kilka wskazówek, dzięki którym Twój marketing urośnie w siłę, a Ty pozyskasz nowych klientów.

1. Odnów kontakt z klientami

Zacznijmy od klientów stałych, z którymi współpracujesz już przez wiele lat. Czy posiadasz do nich kontakty? Jeśli tak, to najprostszym sposobem będzie wykonanie telefonu do każdego z nich. Przypomnijcie się im, zapytaj, czy nie potrzebują Twoich usług i czy zechcą kontynuować współpracę. Przedstaw im swoją nową ofertę i zachęć ich do skorzystania z niej.

2. Video live.

Na pewno każdy z Was posiada konto na Facebooku lub Instagramie. A wiesz o tym, że masz możliwość prowadzić transmisję na żywo ze swojego profilu? To będzie coś nowego, gdyż niewiele firm się na to decyduje. Być może wynika to z obawy o swój wizerunek publiczny. Może to być Twoja przewaga nad konkurencją. Z czasem wzrośnie Ci publika, jeśli oczywiście postarasz się przekazywać interesujące treści.

3. Rozdawanie ulotek.

Ważne, aby nie rozdawać ich gdziekolwiek, a robić to w miejscach, gdzie spędza czas Twoja grupa docelowa. Jeśli oferujesz usługi kosmetyczne, znajdziesz swoje potencjalne klientki w drogerii kosmetycznej lub u fryzjera.

marketing
fot. pixabay.com

4. Portale społecznościowe

Aktywność na grupach, które znajdują się na portalach społecznościowych, to jedna z lepszych opcji marketingowych w dzisiejszych czasach. Coraz więcej osób decyduje się na założenie tam swojego profilu. Dlatego dużo łatwiej i szybciej trafisz do swojej grupy docelowej. Warto także wspomnieć, że jest to całkowicie darmowe. Co również przyciąga uwagę zarówno firm, jak i ich klientów.

Jeśli chcesz trafić do jak największego grona potencjalnych klientów, warto w tym celu umieścić post na portalu społecznościowym. Dodatkowo można zainwestować kilkanaście złotych i zrobić post sponsorowany, który trafi do zupełnie nowych klientów, a tym samym przyciągnie ich do Ciebie. Post umieszczony na portalu społecznościowym, powinien być czytelny i jasny dla odbiorców. Tak, aby każda osoba, która go zauważy wiedziała w jakiej branży pracujemy i co mamy do zaoferowania swoim klientom.

Marketing prowadzony powinien być rzetelnie i przez osobę, która zajmuje się tym zawodowo. Tylko dzięki sumiennej pracy i dokładnej analizie wyników swojej pracy, firma jest w stanie odnieść sukces.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here