książki
fot. pixabay.com

W przyszłości marzysz o pracy w marketingu i reklamie? Interesujesz się wizerunkiem firmy, jak i pozyskiwaniem nowych klientów? Jeśli, na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, to praca na stanowisku menagera, jest dopasowana do Twojej osoby.

Jak stać się specjalistą od reklamy i dobrze prowadzić wizerunek firmy dla, której obecnie pracujemy?

Chcesz pracować w dziale marketingu, ale nie stać Cię na studia i kursy? Marzysz o spełnianiu się w agencji reklamowej na stanowisku specjalisty od reklamy?

Poniżej znajdziesz kilka proponowanych książek, dzięki którym poznasz bliżej tajniki pracy marketera, a także zdobędziesz podstawowy zarys obowiązków.

Choć w księgarniach, czy w sklepach Empik znajdziesz wiele książek kierowanych do marketerów, to i tak nie wiadomo na którą się zdecydować. Już dziś poznaj kilka najważniejszych pozycji.

Jak pisać, żeby chcieli czytać ( i kupować) – Artur Jabłoński

Na pierwszy rzut oka, tytuł wskazuje, że jest to książka dedykowana dla osoby pracującej na stanowisku copywritera. Nic bardziej mylnego. Książki, w których znajdziemy tajniki pracy copywriterów, są również dedykowane dla pracowników w dziale reklamy, czy dbających o wizerunek marki. Bo czy tematy dotyczące efektywnych treści, jak i reklam, które się sprzedają i potrafią na siebie zarabiać, dotyczą tylko specjalistów od treści? Nie. Dlatego jeśli zamierzasz pracować w dziale marketingu, śmiało sięgnij i po tą pozycję.

Zakamarki marki – Paweł Tkaczyk

Uważasz, że marketing jest dla Ciebie, ale nie słyszałeś o kimś taki, jak Paweł Tkaczyk? Przemyśl swoją decyzję o kierunku drogi zawodowej lub natychmiast nadrób zaległości i przeczytaj książkę autorstwa Pawła Tkaczyka. W książce tej znajdziemy nie tylko przykłady, ale także wyjaśnienia, jak prowadzić i dbać o wizerunek swojej marki, czy marki klienta. Znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, co jest ważne w wyglądzie marki, a także na co klienci zwracają szczególną uwagę. Jest to najważniejsza pozycja, dla osoby zajmującej się marketingiem. Choć nie jest to nowa książka na rynku, to trzeba przyznać, że nadal jest ponadczasowa. A zasady opisane w niej, są ważne do dnia dzisiejszego.

Content marketing i social media – Barbara Stawarz – Garcia

Jak wskazuje tytuł, w książce znajdziemy szeroko opisany content marketing. Jeśli pasjonujesz się wizerunkiem marki w social media, śmiało zakup książkę od Barbary Stawarz – Garcia. Nie bez powodu czytelnicy nazwali tą pozycję – podręcznikiem dla specjalisty od reklamy. Jeśli chcesz poznać tajniki stworzenia contentu na swój profil lub profil marki, dla której pracujesz, musisz koniecznie ją przeczytać. Zawarte w niej zostały różne kanały social media, np. Facebook, Instagram, LinkedIn czy YouTube.

Magia słów – Joanna Wrycza – Bekier

Kochać pisać artykuły i teksty reklamowe. Masz lekkie pióro, ale zdarzają Ci się lekkie „wtopy” i popełniasz głupie błędy? Książka od Pani Joanny pokaże Ci wskazówki, jak pisać i o czym pisać, aby nie tylko na tym zarabiać, ale także aby stać się prawdziwym twórcą. Dzięki temu Twoje artykuły mogą wznieść się na wyżyny i odnieść naprawdę ogromny sukces.

Pamiętaj! Jeśli chcesz być wartym uwagi pracownikiem, nie wystarczy tylko wypełniać swoje obowiązki, ale także sprawiać, aby firma na tym zarabiała i poszerzała swoje zasięgi. Tylko dzięki temu staniesz się wartościowym pracownikiem i specjalistą w swoim fachu. W ten sposób Twoja droga zawodowa, będzie piąć się na kolejne wyższe szczeble, a konkurencyjne firmy, zaczną walczyć o Ciebie, proponując Ci lepsze stanowisko i wyższe zarobki.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here